Kallt...

Idag har det varit - grader nästan hela dagen. Soligt och fint dock men å vad jag njöt när jag skrapade rutorna på bilen och tänkte att snaaart så kommer jag klaga på att jag är för vaaaarm... Nä, det lovar jag att jag inte kommer att klaga på, det ska bli så skönt!!
 
Efter allt röjande i hus och källare så har jag nu kommit fram till lite mer vanligt städande. Igår fick sig badrummet en riktig genomkörare och idag dammade jag i vardagsrummet och plockade faktiskt fram julstjärnor och även ljusstakarna till köket. Tomtarna får komma nästa helg.
 
På eftermiddagen ringde I´s kompis och ville leka. Det var nästan dags för "Små Lirare" för I men jag föreslog att kompisen skulle följa med och det tyckte hon var ok så så blev det. Idag blev det lite badminton och innebandy. Jätteroligt att Paul tar sej denna tiden och fixar för ungarna. Vi måste verkligen ordna en liten överraskningsmiddag till honom som tack.
 
Här är mina två sötingar som jag köpte första gången vi var i Mae Phim. Kanske det blir några kompisar till dem denna gång.
 
 
 
 

Kommentera här: