Kanske resesällskap :-)

Vi har ju bokat så att P och svärmor är i Thailand 3,5 veckor, sedan åker de hem och jag och gumman stannar kvar ytterligare två veckor. En liten tanke var ju att min mamma skulle komma och vara med oss de veckorna men hon känner inte att hon orkar, därför har jag slängt ut en lite krok till min kollega och föreslagit att hon skulle komma och bo hos oss. Hon är inte jätteförtjust i att flyga, och att åka så långt själv är ju ingen hit då. Då kom hennes dotter på den smarta idén att hon följer med, som ledsagare! Det blir ju strålande eftersom vi har två sängar över och hon är verkligen jättetrevlig, precis som sin mamma så det hade varit jätteroligt!
 
De har inte bestämt sig ännu dock, men det verkar lovande. Har smugit iväg lite bilder och info till henne idag på mailen så hon ska bli lite sugen. Nedan finns bilder på de eventuella resesällskapen, något anonyma dock eftersom jag inte vill "outa" dem utan tillstånd...
 
 
 

Kommentera här: