Frissan....

I förrgår färgade jag håret, köpte färg på Pattana. Det funkade fint men det blev kanske lite för rött, med det gör inget.

På vägen från stora vägen till Bali kör vi förbi en frisörsalong, som vi även läst gott om på Facebook. Igår på väg ner till beachroad stannade vi till så jag fick bokat en tid. Det var inte direkt fullt så jag fick en tid idag, fredag kl 10.

(null)

Frisören/skan.... var trevlig och gullig, sa inte så mycket och frågade inte hur jag ville klippa mig utan satte igång med saxen direkt. Visserligen hade jag vid bokningstillfället måttat lite snabbt hur mycket jag ville ha klippt men det var ju bara cirka cirka. 

I vilket fall så sa jag inget heller, var inte speciellt orolig, och det var väldigt slitet så en hel del behövdes tas bort. Jag blev nöjd, och något chockad när jag skulle betala, 100 baht!!!

(null)


(null)

(null)


(null)

Kommentera här: