Inte klokt vad man sparar

I dag har jag varit på loppis. Denna loppis fokuserar på barn - kläder, leksaker, böcker, skor, inredning men även en del kläder till vuxen. De öppnar kl. 9 och jag och min kompis brukar träffas utanför ca 20 i. Idag var det kanske 40-50 meter kö när vi kom. Innan de öppnade hade nog kön ökat till 150 meter. Helt otroligt! Utbudet är jättestort så det är verkligen lönt att gå dit. Man får ju sätta på sig sitt tunnelseende och ställa sig vid bordet med den storleksintervall man vill ha och sedan börja leta. Funkar ofta väldigt bra. Alla är glada och det går lugnt till trots att det är supertrångt. 
 
Hittade flera byxor, shorts, tröjor, t-shirtar och ett par klänningar. Även böcker följde med hem. Jag har räknat ut att nypriset på det jag fick ihop skulle ligga på ca 4000 kr och jag fick det för 616 kr!!
 
Ringlande kö utanför Hulebäck. 
 
Ringlande kö till kassorna. (finns 8 st!)
 
 

Kommentera här: