Födelsedag 27 mars

Detta vaknade man till idag, på min födelsedag!!!
 
 
 
Idag är det min födelsedag! Det är kanske inte så mycket att fira egentligen men det är ändå roligt att veta att dagen är lite speciell. Vi är väldigt dåliga på att fira bemärkelsedagar i vår familj och släkt, tråkigt kanske men det är lite så vi är.
 
Bestämde mig i alla fall för att köpa något extra gott till middag idag, Det enda jag kan komma på som är gott och som inte behöver tillagas är faktiskt grillade kamben och potatissallad. Mmmm.... Till det hade vi min nya favorit, Hummus och grönsaksstavar. Hummus har jag gillat länge men inte testat att göra själv. Det var ju superenkelt och såå gott, dessutom nyttigt. Tänker att det kommer bli kanon som mellanmål i Thailand. Ska försöka få Iris att smaka :-)
 
Har också blivit uppvaktad på jobbet idag, som sig bör ;-) På tisdagar kör vi alltid gemensam frukost samt möte, dagen till ära bjöds det även på citrontårta - ville hålla oss till gult med tanke på påsken.
 
 
 
 
Gumman har arrangerat parmaskinkan och grönsakerna såå fint!
 
 
 
 
 

Kommentera här: