Långt uppehåll!

Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll. Det var verkligen inte meningen man jag hade missat en detalj.
 
Förra veckan var vi i Branäs, hade bokat allt i förväg, stuga, liftkort, skidor, pjäxor, skidskola, ja allt UTOM Wifi. Förstår inte hur jag kunde missa det! Givetvis var alla "donglar" uthyrda så vi fick inget. Största skräcken var ju att gumman inte skulle kunna se på Youtube :-) Nä, så var det väl inte men det är alltid gött att kunna koppla upp sig. Det gick jättebra ändå, lite husbehovssurfande på telefonerna och Carton network på tvn, kunde varit värre.
 
Däremot gav jag mig inte in på att göra inlägg på bloggen. Jag vill att det skall bli fint med bilder och så och det är för jobbigt på telefon. Denna veckan har också gått i ett. Övertid varje dag, en liten stund. Bortplockning av stjärnor och stakar, två! yogapass samt packning inför helgen för både mig och gumman. P klarade sig ganska bra själv :-) Så jag beslutade att vänta med bloggandet tills jag var ensam, på ett trevlig ställe! 
 
Det blev här, Clarion Malmö Live - Däckteams kickoff 2018
 
 

Kommentera här: