Frossa och svettningar

I går började jag frysa något helt hemskt, huttrade som bara den. I natt har jag svettats som en fullblodshingst men jag kände mig ändå inte febrig. Och mycket riktgt, termometern visade 37 grader. Det sticker i hela kroppen precis som när man har feber och jag har ont över bröstet. Undrar vad det kan vara. Gumman blev ju febrig och hostig efter jul och den hostan sitter i lite fortfarande. Mannen började hosta i Branäs, en riktigt djup hosta men inga fler symptom. Märkligt. Förr var man liksom förkyld. Fick ont i halsen, snörvlade och fick feber men så verkar det inte vara längre. I vilket fall som helst så är jag hemma från jobbet idag. 
 
Tur i oturen var att detta kom nu och inte i fredags! Vi har haft en riktigt trevlig helg. Promenader, vila på rummet, goda frukostar och party på kvällarna. När man åker på Kick Off med Däckteam kan man alltid räkna med att det blir riktigt röj!
 
Kvällens tema var Disco!
 
 
Kvällens artister var Jessica Andersson, David Lindgren och Rennie Mirro, riktigt hög klass!
 
 
 

Kommentera här: