Äntligen fredag

Så var det fredag igen! Veckorna går så fort! I början på jobbveckan så är det alltid en massa att stå i, nya vattenläckor mm. På onsdagen typ börjar man komma i fatt och kan ta tag i saker man planerat, detta jobbar man med på onsdag eftermiddag och på tordag. På fredagen så tänker man att man ska fortsätta och slutföra en massa saker men då är det oftast en massa akuta saker och folk som kommer med sista minuten saker så ens egna planer går ofta i stöpet. Sen börjar det om på måndagen, och så håller det på. Denna veckan känner jag ändå att jag fått gjort lite gamla surdegar och även hunnit starta upp ett par nya projekt. Faktum är att jag trivs väldigt bra på mitt jobb, jag kan inte minnas att jag någon gång haft söndagsångest och det är så himla skönt! 
 
På väg hem, mot RV40, härligt väder!
 
 
 
 

Kommentera här: